بیماران کلیوی درد معده و اغلب به دستشویی و حمام
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"من یک بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستم. به تازگی، من کمر درد و درد معده و اغلب لباس های شسته شده را داشته باشد. گاهی اوقات من هم خون در ادرار من پیدا کنید. چرا این مشکلات؟" دیروز، بیماران کلیوی مشورت این سوالات در وب سایت ما.زیر پاسخ از دکتر های ما است.

کمر درد، درد در قسمت پایین شکم، ادرار کردن مکرر و خون در ادرار تمام علائم شایع بیماری مزمن کلیه هستند، و شرایط مختلف می تواند این مشکلات شود. اگر بیماران این علائم در همان زمان، آن است که به احتمال زیاد به نشان می دهد عفونت های دستگاه ادراری، که اغلب در موارد شدید رخ می دهد.

اول این است که از سنگ کلیه. اگر بیماران سنگ کلیه، جنبش خود را در دستگاه ادراری می تواند urothelium به راحتی نیش زدن. سپس، عفونت های دستگاه ادراری می توان به راحتی تولید می شود.

دوم کیست کلیوی یا بیماری کلیه پلی کیستیک است. هنگامی که کیست کلیوی رشد می کند هر بزرگ، هر ضربه به منطقه کلیه و یا فشار از بافت اطراف کلیه ها می تواند کیست کلیوی برای شکستن به راحتی می شود. هنگامی که مایع از کیسه گسترش به دیگر بافت ها و اندام، درد معده، کمر درد، ادرار کردن مکرر و ادرار خون به نظر می رسد.

سوم ظرفیت ایمنی lowest.For کاهش بار بر روی کلیه ها است، بیماران اغلب به دنبال یک برنامه رژیم غذایی محدود است، اما اگر بیماران می توانند تغذیه به اندازه کافی مانند پروتئین از رژیم غذایی خود می کنید، سوء تغذیه می تواند ایمنی القاء پایین آمدن. علاوه بر این، از دست دادن پروتئین های سنگین و استفاده از برخی داروها نیز می تواند ظرفیت ایمنی کم شود. ظرفیت ایمنی پایین فرصتی برای باکتری یا ویروس برای حمله به دستگاه ادراری را فراهم می کند. در نهایت، عفونت های دستگاه ادراری رخ می دهد.

با توجه به علل فوق، کلید مدیریت بازگشت بیماران درد، درد پایین شکم، اغلب به حمام و خون در ادرار می رود مدیریت عفونت های دستگاه ادراری است. این درمانهای موثر برای مدیریت آنها پیدا شده است؟ اگر شما نمی توانید، دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1903.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، علائم بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: